29122011

Nej, hörrni. Detta jävla år, denna jävla dag. Jag har ont i hela kroppen, min nacke joinar forces med mitt huvud och dödar mig.
Någon utav oss tre brudar borde göra en årssummering, men jag känner mig fett opepp. Detta år har faktiskt sugit. Just nu är jag också 80% säker på att jag tänker skita i nyår iår. För alla vet ju faktikst att nyår suger, men vi försöker alltid att intala oss att det inte gör det. Men det gör det.
Hur som. The xx sänder ut detta lilla smakprov på vad som komma skall. Dom har också en liten hälsing till oss förväntansfullt väntande

Open eyes is a demo we did whilst creating our new album, we just wanted to share it with you. xx


Fridens liljor!
Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0