3 december

Den gamla lägeheten

 

Nya lägenheten, den som är bara min!


Just nu handlar hela mitt liv om min lilla flytt. Älskar min nya, lilla lilla lägenhet. Den är långt ifrån att vara helt färdig plockad med, men I´m getting there. Köpte även mat för typ 600 spänn idag, inte en särsklit rolig utgift alls. Fy fan, 600 spänn. Jag hade ju fått en flygresa tur och retur med ryan för det liksom. Men nu slipper jag gå hungrig, och jag har en ny tandborste. Jag vill gärna ta detta tillfälle i akt att uppmana min vapendragare Amanda, och Amanda om att börja uppdatera denna blogg. Just nu ser det ut som att howveryfancy bara är mitt lilla projekt, men icke sa nicke.

Ser också nu att det är kaos på mitt lilla hyllningsinlägg till fleetwood mac, men men. Men det ska bli lite mer musik tänkte jag. Apropå musik, en positiv grej med att ha en så pass liten lägenhet är att jag nästan kan röra mig fritt i lägenhetens alla små utrymmen utan att ta av mig högtalarna. Kändes gött när jag målade naglarna i badrummet med musik i öronen. Jag tänkte "detta är ju schysst!"












Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0