BRO C. COLLI

Hej hopp mina gulletossar. Här på bloggen är det tydligen lite ny deesaajn när man skriver inlägg, så vi får väl se hur långt jag kommer med detta. Ser lite nymodligt och krångligt ut. Men men. Så, vad gör jag nu för tiden? Varför hör jag aldrig av mig? Det är två frågor jag tänkte besvara i detta inlägg, så, häängg meee vettja!!! +++ extra extra!!! vad hände med broccolin? Vad jag gör nu för tiden: Jag gör inte så hemskt mycket. Veckorna på grafiska är avslutade och jag ligger mest och grinar över att gå i skolan. Så jävla drygt just nu. Speciellt när man tydligen har tappat sin förmåga att skriva bra uppgifter, skriver ungefär i nivå med en förståndshandikappad häst men annars rullar det på. Jag spenderar även pengar som jag inte har på julklappar som jag inte hade tänkt att köpa men man vill ju inte göra någon i sin omgivning besviken. Och trots att jag handlar för en väldigt liten summa pengar verkar jag ändå lyckas gå i en slags lindrigare variant av personlig konkurs. Varför jag aldrig (eller väldigt sällan) hör av mig: Med tanke på vad detta inlägg innehåller för typ av information så kan vi skippa den frågan. MEN! nu kom jag på en sak. En till cool mathändelse. Har ju tidigare fyllt två inlägg med information om min mutantmjölk så varför inte berätta om min magiska broccoli? Gick i måndags hem, efter en helg i leksand, på lunchen för att hämta lite grejer till skolan, känner en doft av rutten broccoli och tänker. Jävla lägenhet, stökig, luftar röv och hade just då ett pågående event jag vill kalla dammråttsrave. Jag går till skolan, grinar lite inombords över hur jag misshandlat min lägenhet och bestämmer mig för att ta det kloka beslutet. Fly mitt tragiska studentliv och åka hem till Tibble för att leva familjeidyllen i vårt röda lilla hus i den vackra lilla byn. I vetskapen om att detta kommer att straffa sig. Och det gjorde det. Jag åker på tisdag motvilligt hem till lägenheten för att börja städa. Börjar med att diska min disk som jag hade sköljt för att undvika funky dofter ren men inte diskat. Och jag finner då i botten under berget en liten broccoli som hade förstört hela min plan om att sköljer jag så luktar det inte. Jag ser med ilska ner på broccolin och tänker att dig din jävel tar jag itu med sen. Efter den hotande blicken så börjar jag diska, uppifrån och ned. när jag sedan når den sista tallriken i botten och förväntar mig att möta min broccoli så är den borta. Den har alltså legat där och blivit så gammal och porös och vattnig och äcklig så den har lyckats smälta ned i de små små hålen med hjälp av bara lite vatten. Fräscht tänker ni. Äckligt tänker jag. Tydligen funkar inte mina mellanslag så att detta är en sjukt dryg text som sitter ihop är inte mitt fel. bYe ByE / 4 /\/\ 4 /\/ |) 4 |_ 3 |< $ 3 |_ |_

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0