God bless Oprah and The muzic help

Shalom smigos!
"It's alive!" skriker ni nu när Zöller stämplat in. Och ja jag lever dock med feber och illamående men kan inte klaga värst mycket. Jag tar igen mig efter en slitsam månad på verkstan med te, ockupation av tvn och filosoferande. Igår såg jag sista avsnittet av The Oprah Show som jag älskar när det är roliga teman (mord, psykisk sjukdom eller typ när de ska hitta USAs godaste corn dogs(?)) men hatar när det handlar typ om Patrick Swayze och då INNAN han dramatiskt nog dog. Men hur som - i sista avsnittet var det bara hon och till en början var hon sjuuukt vis och hade bra saker att säga om livet. Dock spårade det tillslut och hon börja prata om Guds närvaro och jag blev ledsen. Men till min och mammas stora förtjusning började senare Musikhjälpen som vi följer slaviskt varje år. Så idag har jag tittat på tv med paus för mat och lite Sims. Imorgon ska jag äntligen ladda ner Mafia så kan förhoppningsvis spela det imorgon.
På torsdag blir det julfest och så kul det ska bli. Jag och Amanda åtminstone ska supa till och jag längtar faktiskt att gå till skolan på fredag, alldeles för trött och lätt bakis, var allt för längesen nu.

Tack å hej, ses på torsdag everybody!
/ Möller von Zöller


Kommentarer
Postat av: A_mand_A

haha åh du är så rolig så hälftn' vore nog!



Kul att detta är vår förmodligen första och sista kommentar, och den är skriven av ingen mindre än en av bloggägarna. fyfan...

2011-12-14 @ 22:20:52
Postat av: ZZZZZ----->ÖLLER

ÅH!!! VA GLAD JAG BLEV NU! Tack lovah! Puss saknar dig babe! (OCH NU FICK VI YTTLIGARE EN KOMMENTAR!!!!)

2011-12-16 @ 19:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0