I ♥ MY CAT 2.0!!!!!

Haj mina vänner. VI pratade om min katt Skrollan som sorgligt nog for till himmelen i våras, idag. Och jag kollade igenom gamla bilder idag och hittade massa bilder på den gamla skönheten. Så här är ett tribute till Skrollan, den sanna Kattkonungen.
Sjukt passande bild som jag gjorde back in 2005, då han var skrassens mentor, han var som Dumbledor är för Harry, Gandalf för Frodde, Balou för Mowgli och Tompa för Jenny. Jag var redan då ganska kung i paint btw.
Hahaha, skrev dit "Skrollan" på bilden för så gjorde folk på stallet.se och jag ville ju inte vara sämre. Det verkar också som jag gay-förklarade min katt med, för inte nog med att han hette Skrollan trots att han var grabb, så skrev jag hans namn i rosa.
Fräcka effekter med min nya Sony Ericsson. Haha tycker att han är lite lik min mormor här med, förlåt mormor om du skulle se detta (du är varken lik en apa eller Skrollis)
Sist men inte minst insåg jag just vart Rasmus lärt sig att sitta så sjukt chill.
Det var allt för mig, lovar att det var allt om mina missar för ett tag nu. Börjar känna mig som den galna kattbruden som bor med Mallan.
Tjenixen / Zöller

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0