Z→ÖLLER

Åter igen hej smigos!
Juldagen spenderades i Leksand och annandagen liksaså eftersom gamla goa Dagge bara körde och inga tåg eller bussar gick. Jag blev förkyld så väl hemma kollade jag igår på fyra Harry Potter-filmer (då vi fick dem i julegåva) och drack te. Idag åkte mormor hem i vårvädret och jag kollade sedan på den sista filmen med Harry. Efter det har jag spelat Sagan om de Två Tornen på PS2:t för såg filmerna härom dagen och hittade spelet idag igen!
Idag var det ju vår så jag kom och tänka på om det kommer kännas lång tills den riktiga våren är här och kom fram till:
Januari: Börjar skolan den 9:e och åker till Romme typ den 24:e. Så kommer nog flyta på bra där.

Februari: Kort månad, dock är det skottår så en dag extra. Antagligen så kommer paniken över kollektionen slå till ungefär då så mycket att göra och mycket roligt = dagarna dagarna, bara flyger iväg. OCH STUDENTKRYSSNING!

Mars: Börjas med sportlov och sen: LONDON!!!!! Förhoppningsvis är det redan vår där när vi kommer dit, men sen här i Sverige så kommer alla vara i extas, kaos i skolan, Jenny fyller år och dagarna är hyfsat långa.

April: Påsklov och förra året var det ju högsommar då så då är våren nog häör på riktigt!!!!!!!!
Hej hå, Amanda M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0