christmasupdate!!!!

Ja det är väl dax att slänga in ett inlägg, innan man får kicken liksom. Chillar mest hela tiden under dagarna och sover mest hela tiden under nätterna nu i lov och juletid men det är ju soft det med. Juldagen var trevlig och i vanlig ordning fick jag avsluta kvällen med gotta do what they told yaah så jag kände mig väl nöjd. Dagen efter så hade även dagmar vart i full fart så jag fick dras med mitt hemsläp möller en natt till men det var ju bara trevligt! Men här är lite bilder från de senate veckorna.

Julfest i Falun







Ungefär såhär sitter jag och lökar varje morgon intill dagen framför the sims. Mmmmmm lov<3333


Det sista till pappas vardagsrum som jag har gjort om kom även under lovet<3 mumz. Vi gick från sunkin shabby chic äckel till ljust och fräscht.




Julafton kom och jag blev taggad på mat




Juldagen kom och vi startade uppe hos Göran för att sedan ta oss in till Arenan. Där inträdet förövrigt sved i min pengapung. Fyfän.


Whiskeyfinsmakaren<3


å såhär slutade kvällen

Nu är jag trött på allt som heter jul och ser istället fram emot sommar. Fyfan vad sönt det ska bli.

HÄRRÅ!!!! / a.l

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0