2011

Hej mina vänner å gott nytt år! Jag ser faktiskt för en gång skull fram emot nyår då jag knappt har tänkt på dagen och aldrig haft en vad-fan-ska-vi-göra-idag-stress. För jag orkar verkligen inte gå på ännu en nyårsfest och dansa till moves like jagger och försöka ha kul. Så iår har jag bestämt mig för att inte alls känna någon press på nyår och jag och mina närmaste har istället styrt ihop en middag med bara oss och sedan ska vi umgås och bara ha trevligt och dansa hela natten. Ska bli så himla skönt och trevligt.

Men till skillnad från Jenny då som anser att detta år sugit så tänker jag inte alls hålla med. Visst är min vardag inte alltid det roligaste men jag känner verkligen att jag har hunnit med en hel del och haft ett bra år med mina kära vänner. Så här kommer en liten årssummering med bilder. Dock har jag inte en sån ordning så jag har koll på månader och festliga bilder från allt men det får bli ett årssummeringskaos. Ett bildkaos, som trots allt inte är för ovanligt här på vår blogg.

I januari och februari hände inte sådär brutalmycket förutom lite bilder från skolan vilket verkar vara det liv vi hade. Mycket UF och lite fritid som jag brukar kalla den tiden av mitt liv. Så vi hoppar det och tar oss på mars med en gång. För då drog jag, Jenny å Amanda till berlin första gången.

Berlin i Mars


Jenny fyllde 18 men det enda kortet jag hittar därifrån var när de andra gick ut, och jag och Amanda, 17 år, stannade kvar hemma och drack finvin (Castillo de gredos<3), lyssnade på håkan, fyllesnackade och somnade till Juno. Galen kväll.

Sen i maj drog vi ut på haik med skolan, fint minne med fågel och grodattacket. Jag och Amanda kanske inte är de mest vilddjursälskande människorna man stött på.



Sen kommer vi till sommar vilket bild ett bildkaos med Drakbåtes i smedjebacken, P&L, hultsfred, kanske någon bild från göteborg och annat skoj så som midsommardagen som enligt senare tradtition firas i Rönnäs.

Drakbåtsfestivalen







Skolavslutning


Midsommar


Midsommardagen


En bildserie på mig från midsommardagen som jag gillar, alltid lika snygg när kameran är på plats.






P&L






Påväg mot festligheter i skävä




Hultsfred med Alfred & Zöller









Sugen



En mygg och myrfylld picknick, min tanke var iallafall fin.


Almberg


Berlin andra gången i augusti där vi även firade min födelsedag, fina tider.


Krökbacken och Möllers födelsedag



Stockholm



Jag å Möller röjde lite på Ace


Våra studentmössor kom och vi insåg att det snart var dags



Sedan har det nog inte hänt så mycket mer som är dokumenterat förutom julfesten å det som jag redan lagt upp i ett tidigare inlägg. Men detta var en del av vårt år iaf.


GOTT NYTT ÅR MINA KÄRA VÄNNER OCH TROGNA LÄSARE, HÄNG ME NÄSTA ÅR OCKSÅ VETTJA, hehe / Amanda Leksell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0