25 november

Hej. Jag är vid liv och som Jenny gissade, ganska tömd på inspiration. Därför har jag haft en extremt kass vecka på verkstan men idag och igår gjorde jag totalt tre tavlor, dock fula som stryk. Ahmed är nog lite besviken på våran trytande kreativitet. Imorgon ska jag på bröllop och jag har en fashion crisis OCH så ska jag måla ett kort, haha fy. Så min kväll kommer bli lång.
På tal om bröllop, jag var inne på puppisarna Hannah and Landons blogg just och tittade in på en länk och hittade en så fin klänning, den kan jag gifta mig i tänkte jag.
Och jag vill ha en av hennes fina klänningar imorgon. Ja ja, det var all bitterhet och pessimism jag hade att bjuda på, adios smigos!
/Möller von Zöller

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0