Alltså, basen i The chain, fleetwood mac. Du är för mumsig, min lilla mörka vän!


Först och främst, en mustig liten basgång till folket. I`ll hook you up with some tunes, dudes!



Sen kan vi också säga som så. Little lies, bra låt bra låt.




Sen kan vi ju också säga att, visst dessa två godingar i alla ära men gamla goda orginal fleetie. Alltså, inga b-tudas i fleetwood mac, those were the days.















Något annat som jag gillar med gamla Fleetwood Mac är att jag och Peter Green kör på liknande frisyrer. Det är galet, släng på mig en fet mustach och jag ser ut som han eller Tony Iommi. Jag skulle få så jävla mycket brudar om jag var en ung man i slutet på 60-talet/slutet av 70-talet.

/Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0