de va myz me mig ja

Ja mina kära vänner, här sitter vi, jag och Jenny. Lyssnar lite på musik, har druckit lite te och rökt lite vattenpipa. Det är alltid en sån himla crack house känsla som sprider sig i rummet när man börjar rigga med vttenpipa trots dens oskyldighet. Men inte nog med att jag har en bra kväll så kännas livet förvånansvårt produktivt och händelserikt. Jag bockar av skoljobb efterskoljobb samtidigt som jag ska ta tag i sånna saker man tänkt så länge som att börja engagera sig i Ung Vänster. Man kommer inte så långt med att bara vara medlem, det är väl dags att göra någonting också.

Har fått många frågor om vart min kamera kommer ifrån med mina underbara bilder och tänkte då avslöja att det är en iphone 3G, funkar speciellt bra om man ska ta bilder i lite mörker.

och p.s jenny, din rubrik var inte speciellt fyndig, inte min heller.

puss å nyp i stjärten hihi /A.L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0