Mys med Manny

Nu tänker jag skriva ett litet inlägg utan bilder, vilket kan bli lite trist. Men det är bara att gilla läget, kyckligar. Jag är hemma hos manny the best looking tranny, min lilla sockertopp. Vi chillar och taggar inför Ung Vänster-kurs. Vi ska llatså styra upp detta nu, kom igen röd regering nästa! WOOP WOOP, UNTZ UNTZ och så vidare. Jag taggar också lite inför den stundande julen, dock utan snö. Helt ärligt, vart fan är all min underbara snö? Åh, jul jul jul jul jul. Du kan inte komma för tidigt, min efterlängtade vintervän!









Lite te-drickar tunes kan ni få, mina kycklingar små. Erkänn att rubriken var lite fyndig?

Julens väktare aka Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0