Parisa, du är så jävla grym.

En av bloggarna som jag följer är denna http://nojesguiden.se/blogs/parisa . Ibland skrattar jag så att jag kissar på mig och ibland blir jag galet arg och äcklad. Det är så himla bra, allt med denna blogg. Jag har sett mycket i denna blogg i mina dagar som gjort mig upprörd, som detta:

En textrad ur Daniel Adams Ray - Lilla Lady " Jag gillar att du säger vad du tycker
Men det du säger att du tycker säger inte mycket"

Även denna lilla anorexidockan gör mig arg. Om ni undrar över den lilla lysande pluppen på hennes fitta finns den där pga av att hon är en så kallad Menstrating Barbie.



Men mina damer och herrar, vad jag nu ska visa er, som den visa Parisa har visat mig genom hennes blogg är nog det som upprört mig mest under 2011. Jag ger er märket Suit Supplys kampanj Shamless.





!!!!!!!!!!!!!!!

Jag har dessutom slängt upp dom två mest oskyldiga bilderna, men jag länker här nedan till de andra. Som jag alltid sagt, inget visar upp kostymer som lite tutt-och-fitt-inspektering.

Alltså, helt ärligt kolla på länken.
http://designerscouch.org/view-log/Suit-Supply-Shameless-Ad-Campaign-1733

/Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0