tjenna





Den mest episka av chillare, Törnrosa. Soft brud. Idag vill jag att det ska vara jul. Åh, tänker er folks, julmarknad, lucia och lussemys. Jag har också insett att det är dax (mega dax) med skärpning på vissa fronter. Vi börjar med att se framåt och inte bakåt och vi håller käften. Det är planen! Vi ska också sluta fundera på saker dag ut och dag in, det är till ingen nyttech.

Idag hade jag ett litet problem. Jag vaknade och kunde inte bestämma mig om jag skulle äta prinskorv och potatis (JUL!!!)  till middag eller om jag skulle köra på mina älskade köttbullar och överkokta makaroner. Hur skulle jag kunna lösa detta världsproblem? JO, jag hoppar över frukosten och käkar lunch istället. Då får jag det bästa av två rätt lökiga, husmanskost rätter. Jag borde bli diplomat, kan jag lösa detta är fan Israel-Palestina-frågan en baggis. Och Dawit Isak, I will get you out my brother!

/Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0