ännu lite mer eco bazaar

Ja, lugn nu grabbar, jag lever och jag har laddat upp med nya tag till denna blogg. Jenny har ju skrivit en del om Eco bazaar som vi var med på och då tänkte jag även att jag skulle visa vad jag och Möller gjorde.

Här är möllers första, med en kjol gjord i löv och plast med en skjorta och en kimono.



Julias tröja med fårben som halsband


Jennys klänning


Min klänning gjord i löv till kjolen, livet är gjort i bark och halsbandet som sitter på livet är gjort av rönnbär.


Bella och Alva som gick för mig och Annika som gick för Möller


Amandas andra outfit som med en klänning gjord i löv och plast, sen en väst klädd med garn och rönnbär










Min andra outfit med halsband och kjol gjord i gamla tygbitar med en kappar över gjord av plastsäckar





Och det var det för denna gång!

CIAO / Amanda L



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0