Eco-bazaarhelvete & lite kassa mobilbilder!

Meath-lab när jag färgar min klänning till eco-bazaar.
Mer Meath-lab klänning
Och så här blev den!
Projekt numero dos

Mosskappan, det omöjliga uppdraget.
Haha, väldigt bra och tydlig bild. Men jag har iallafall plockat mossa, och sen sytt på mossan bit för bit på kappan. Det tar sin lilla tid, det gör det. Nu dax för mobilbildskaos!
Hahah, superblixten.
Världens minsta badrum hittade vi i Stockholm, under besöket dit.
Gamla spårvagnar är fina, tycker jag.
Fan vad det känns långt borta att ta det lungt och vampyr-skratta                                                                       med lite rötjut i dessa stressens tider.
Jag är himla trött nu, efter (ännu) en lång och slitig dag i eco bazaarens tecken. Ha det fint! / Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0