eat a dick bitch

Halloj era gamla stojjare. Idag har jag gjort en resa från Leksand till mitt underbara Skäve för att sen tat ganska lugnt. Mådde illa så jag tog tjuren i hornen och sjukanmälde mig IRL hos Micke da Man. Lät sjukt stressad så han höll mig bara kvar i si så där 2 minuter, nytt årsbästa.
Ja ja. Sen när jag väl kom hem så kollade jag på mina vanliga sjuka dagar-program i form av  Nyhetsmorgon, Jon, Kate plus 8, Oprah, Ett nytt liv på landet och sen det allra bästa - The Real Housewifes of New Jersey. Kan vara guds gåva till människan. och de är lika fula i munnen som Earl där av rubriken.
Efter det gjorde jag faktiskt något produktivt. Plockade löv. Men det är faktiskt till skolan så det hela har ett syfte. Så, på drog jag mig mina babystövlar, stickade plagg i överdos och till sist Luddes superhörselkopor med radio. Ut jag vandrade och skördade lite rönnbär och ett och annat löv hittades också.
Ja jo, sist men absolut roligast!!!!! Idag är det höstdagsjämning så nu blir alltså nätterna längre an dagarna. och så hörde jag säsongens första råttfarm springandes i taket. Fan för er, jak ska skicka skrasmus på er!!!!!
My lean, mean, killing machine.
Jag ber om ursäkt för att jag inte har några mer intressanta bilder. Men på tal om mig och katter, ta en kik på konungkatter.blogg.se igen (eller för första gången) och få er ett gott skratt.
Tjenare busfrön / Mizz Zöller

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0