hey blokken

Sitter i skolan och väntar på att min buss ska gå, ssnarkk........ Här kommer jag med den värdefulla informationen som ni väntat på. Vi har haft denna blogg i nu tre dagar tror jag, tre väldigt aktiva dagar. Men lite fun facts om vår blogg då. Igår hade vi tre läsare, och dessa tre skulle jag gissa på är jag (manny), Jempa och Zöller. Men nu har vi spritt informationen om vår blogg vidare till klassen så statistiken kommer förmodligen öka drastiskt det närmaste dygnet.

Men för er som inte vet vilka vi är så hittade jag en gammal bild på oss från skolavslutningen förra året. (vi hade en liten skönhetstävling i skolan, såklart kom vi topp 3!!!) (inte så nöjd med bilden dock men de får duga för tillfället.....)

Men här är vi allafall! Jenny till vänster, sen jag och till höger om mig har vi Möller.



Välkomna till howveryfancy, hoppas ni gillar det ni ser!

/Manny, the best lookin' tranny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0