Hitentills

Hej. Jag är ju en liten frodis som manny så vackert kallar mig, och idag så skedde det något mycket märkligt. Det började klia som likt på en skabbräv - i mina handflator! bara där, och det bränndes och blev varmt. Efter att mamma suttit och stirrat på mig ifall något mer skulle visa på en allergisk reaktion samt hårt övervägande att ta nåt funky receptbelagt piller mamma hade i sina gömmor, blev det bättre. Nu ska jag lägga mig i min nya säng och kolla på film samt käka choklad som tröst.

Men en fin vecka har jag haft hittills. Jag har klappat nyfött lamm, suttit upp min vävstol, go fikat, varit i Leksand, köpt en ny säng, käkat väldigt mycket godis, fått isterband till middag samt fnissat en hel del. Lite midre roliga saker var att jag idag hoppade på Matte C och Naturkunskap B, för mina arkitektdrömmar kom till liv igen.

jaja nog tjatat här kommer bilder!


bäbben


varp-kaos





go fikat

paradiset

Jag gjorde en klassmaskot. Kromgrodan Leroy på en gummibandsmobil.

Och på söndag händer något väldans skojjsigt!! Mer om det en annan gång!

Adios smigos!!!!/zöller the magnificent möller

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0