17042012

Vänner och fränder!
Just nu är mitt liv ett kaos. Ett kaos där jag har en puls på hundrafemtiomiljonersmiljarder slag i timmen. Ett kaos då jag är så less på att man jobbar och jobbar och aldrig blir man klar med kollektionen. Kollketionen från nazihell, min lilla examenskollektion.
På allt kollektionsarbete är det också körkortskaos. Jag har en sån hat-kärlek till körkort. Älskar känslan när man känner att man kan, man sitter i bilen och chillar med sina solbrillor och tänker "damn, i look hella cool, just driving like a boss..." men sen ska man svänga, och då stannar bilen. En annan gång stannar inte bilen alls, och man tänker "hells yeah!" Grejen med att ta körkort är ju att man inte bara ska kunna köra, utan man ska typ kunna tout om bilar. Jävla teori, dig kommer jag inte ha roligt med.
Jag har inte heller några pengar. Alltså. Inga. Pengar. Alls.
Blir även så jävla illa tillmåds av den där Anders Breivik.
Vet ni vad jag vill, däremot?
Jag vill:
  • Åka till Prag, vara full varje kväll och strosa runt och kika på arkitektur på dagarna. Kanske vara lite salongs på dagen?
  • Kunna ta en fika med mina kompisar (inte bara jag som dör stressdöden)
  • Ta studenten
  • Veta vad jag vill göra med mitt liv
  • Flytta till städernas stad Berlin
  • Inte behöva ringa och förklara för folk varför jag inte ska betala en räkning
  • Kunna läsa boken jag äntligen lånat
The heck?
Fridens liljor!
Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0