19042012

Tjenna bros und chicas!
Jaha, hur lever liket? Jag börjar komma igång efter en helvetesdag typ. Helt sjukt att klockan är sju, holy smokes. Känns som typ två på eftermiddagen. Hur som helst, igår hade jag det trevligt.
Det dracks kaffe, det dracks öl. Ja, nej. Trevligt helt enkelt. Haha, snacksalig och informativ.
Jag har dock kaos i min kropp idag. Sinneskaoset försvann efter att jag tog en power nap på några timmar, men innan det höll jag helt ärligt på att somna när jag cyklade. Nej, men helt ärligt har jag suttit och typ googlat på mina symptom och känner mig lugn. I will live!!!!!!!!!!!!
Nu jävlar ska jag försöka mig på att borsta mitt hår, mission impossible. Fan, jag kommer verkligen njuta av en hårtvättning idag eftersom jag typ velat tvätta mitt hår i tre dagar men inte har haft tid. Men nu jävlar blir det.
Så himla fancy. How very fancy. Jag vill typ att Austin Scarlett från Project Runways första säsong ska göra en superfancy klänning till denna hund. Superswag

Fridens liljor!
Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0