ba måste ha mitt kaffeeee!!

okej.

skjut mig eller ge mig en islatte!!!! är så jävla sugen på nått kallt och gott men har inte råd att gå och köpa varken en färdiggjord på wejjnzz eller kaffe & mjölk, med andra ord inte ens råd att kunna gå hem och göra mig en egen islatte.


MmmmMMmmMMM

MEN. Stockholm i en vecka blir och avfärd sker på fredag. SÅ. allt blir nog bra tillslut. Bara jag frå fly vardagen en vecka till efter att redan ha flytt den i veckor med London, en missad vecka i skolan och lov. Ska ju ner och praktisera på småbarnsavdelningen på dagis vilket kommer passa mig som handen i handsken. Är ju nämligen konung med barn. Nu är det bara att hoppas på jobb på det, annars kan stockholmsflytten bli jobbig.

Bara det jag ville säga, nu ropar bussen från Falugatan som ska ta mig hem till mitt lilla stjärthål jag kallar hem. Men inte länge till.

PUDDSSS!! /a.l

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0