GET READY FÖR VÄRLDENs INLÄGG

Hej!
Idag har jag nog lätt varit dream teamets mest ambitiösa. Gick upp 6, åkte till skolan, hade matte, körlektion och sen arbetsintervju. Så nästa vecka ska jag gå introduktion på Skävegården, byns äldreboende! De lär positiva till att jag skulle få sommarvikariat med, plus att både Anna och Becka jobbar där. Kan bli ett fett jobb med mer än typ 12:-/h.
Nu till London.
Åh vad fint vi hade det. Dock inte alls tillräckling med tid, fick bara en liten försmak. Nu vill jag bara tillbaka, och för att göra det hela värre så vaknade jag idag till den här väldigt indie:a låten (och för oss här på HVF är London = allt indie och hipstrigt.) imorse som spelades på min klockradio. Vill ta studenten och flytta till Berlin eller London och ba kötta och ha vår och dansa och supa. Går in i en gråvår depression nu.
Men nu lite bilder!
Anlände ju på måndagen och jag och Jenny skulle bo i "room number 14, top floor". Och om det var högst upp. Sjutton smala trappor och en hjärtinfarkt senar kommer vi in i ett litet skabbigt rum där tre Uppsalatjejer var. Dessa skulle samma kväll flytta för att hela mensklassen från just Uppsala började böla för de var rädda och hade aldrig sett ett hostel. Retards. Vaknade på tisdagen med öppet fönster och en mysig duvfamilj utanför rutan.
Hehe Maragoni låg på Fashion Street, en tvärgata till Brick Lane. Beställde en taxi dit en kväll och tyckte det var lite pinsamt när han chaffisen höll på och fråga vad vi pluggar.
Var på Maragoni som visade sig vara mycket bättre än vi vågat tro. Kick ass lokaler och föreläsningar.
Torsdagen bjöd på stekande sol, frukost i Hyde Park och Primark.
Var på Starbucks för första gången ever. Fan billigare än Wayne's och frappen var mumsig! Kom på massor med megaroliga skämt om det då, men skrev en status på Faceboomk igår som inte blev särskilt rolig.
Mötte upp Miranda, Malin och Emmy för en eftermiddagsöl i solen.
På kvällen skulle vi gå ut men hade helt missat att man typ går ut fyra på eftermiddagen här så åkte bara dyr taxi till ingenstans. Det roligaste som hände var Isas och mitt Red Bull trixande, åkte dubbeldeckare och träffade en skön typ som hette Marley och spelade "deep underground house" och skulle spela dan efter i Camden och bjöd oss, och att jag, Julia och Jenny kissade på ett Hilton Hotel.
På fredagen begav vi oss mot Themesen och Tate.
Obligatoriska "tunnelbanebild med filter" bilden.
Gick åt fel håll men lyckade sightseea lite. En av alla broar man ska se.
Dreamteamets skuggor och ebb i Themesen.
Nästa bro: Millenium Bridge.
Tate Modern var fett, men helt klar bäst var vikgubbarna i etsning som nån snubbe hade gjort.
£1 naglar från Primark och en liten kompis.
En sned och trött Isa efter Fabric och det episka inte-köandet. Kände mig som Kissie när vakten plockar ut oss och säger att vi inte ska köa. Hehe posha.
Fem pigga brudar.
CCTV på Donken. De vägrade förresten sälja mig en cheeseburgare för de serverade bara nasty ägg-frukostburgare. Bitch please, ni är ju för fan Donken.
Köpte oss en varsin muffin istället.
Fick pikar om att jag tog för lite bilder, blev arg och skulle bevisa motsatsen. Dock fotade jag typ 100 kort på onödiga saker på vår gata, men ändå tänkte jag.
Lördagen blev Portobellomysande.
Åt på bästa Thai rest-a-Ron:en.
Gick ut på Buffalo Bar i Angel som rockade, men inga bilder. Bara denna från våran episkt failade efterfest med tre spamjorer, en bulgarier och en brittsvensk vampyr.
Söndagen och åter på Brick Lane.
Isa hittade handskor. Jag blev kär i pötnöten som jobbade där.
Sista ölen och vi var ledzna...................:'(
Just naping away.
Jag var absolut fräschast på vägen hem.
Men det gjorde inget för fick åka första klass på tåget och där får man saker!!!!!!!!!!!
Kontentan: Jag saknar London.
Det var all svengelska från mig och tillfället / Zir Zöller

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0