hur kan detta ske????

God morgon solstrålar

Jag vet inte riktigt vad som har hänt med mig men jag har drabbats av något så sjukt som immunitet mot alkohol. Detta hände efter första "utekvällen" i London (om man kan kalla den för det) då jag blev ganska så rund om foten på väldigt lite alkohol. Men efter det så har mon kropp förvandlats till en monstertålig svamp. Var knappt full resterande kvällarna i London trots en konsumtion utan dess like, så tillslut tog tålamodet slut och en peppring av shotts påbörjades, dock utan resultat. (eller mindre resultat än vad det bör gett kanske). Hur som så satt jag hemma igår och drack vin med pappa. Eller jag drack å han snacka. Så helt plötsligt var flaskan slut. Så hörde Amanda av sig och frågade om vi skulle ta en öl. Jag gick hem till henne, vi drack en flasköl, drog till Legends och drack en stoo stark. Och i Mannys mått mätta så är det aldeless för mycket. Efter en vinare brukar jag ligga under bordet och fundera på livet. Men med stadiga ben och ett klart huvud vandrade jag för mig själv hem.

Så antingen har jag blivit helt immun eller så jag har tappat min verklighetsuppfattning. Kanske vinglade hem, ramlalde i diket och spydde ner mig själv innan jag kom hem. Eller så kanske jag inte ens kommit hem än. Kanske ligger utanför brandmannen  däckad med en cigg i mungipan medan langrabbarna nervöst tänder sina cigg med de hala chipsfingrarna och undrar hur jag hämnade där.

Nu ska jag hjälpa pappa städa heeela huset för att slippa en del utgifter som annars skulle föra kronofogden på mig.


Jag just nu, lite casual i min gamla städoutfit.

Puuudss!! /a.l

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0