kompis det går bra nu

Hej mina små sockertoppar!

Nu mina vänner förstår ni att det händer saker i mitt liv. Min karma har vänt från tidernas sämsta till faktiskt väldigt bra. Vet inte vad som hänt men allt flyter på väldigt bra. Jag har fått ett eventuellt jobberbjudande och ska på en lättsammare intervju på torsdag. Dagiset där jag är och praktiserar verkar supernöjda med min insats jag gjort hitills så de frågade om jag kanske kunde jobba i slitet av juni och juli ut, de två månaderna jag heböver jobb till. Solen skinä å jag mår bara allmänt bra. Så himla skönt. Men ni till den mest otroliga saken. Nämligen så att jag var och handlade idag. X-tras toapapper och två äpplen. Historien om detta lyder som så att jag stod och valde äpplen länge och noga (får alltid beslutsängest), mycket för att få de godaste men mest för att med mina magiska fingrar välja ut de som inte skulle överstiga min budget på 21 kr. Toapappret kostade 13, så jag stod där kvar med mina 8 enkronor och funderade. Tillslut så bestämde jag mig för ett superstort äpple samt ett ganska litet. Lite nervös går jag till kassan, och har kortet i beredskap ifall det värsta skulle hända. Men när allt väl var inslaget och grabben i kassan bad mig om 21 riksdaler slog mitt hjärta volter. Min olycka har vänt, jobben rullar på och jag slipper släpa på alla dessa enkronor jag samlat på mig.

Helgen har förövrigt vart väldigt trevlig. I fredags var jag och Isa ute själva på en öl efter lite förKr'0'K och middag med Bella och Kajsa. Natten blev trevlig och vi träffade på den absolut konstigaste killen jag någonsin stött på, så det var en liten ny upplevelse.
I fredags bytte vi sida och var ute med Isas kömpisar. Det blev en del öl, 3mannadans (jag, Isa och Clara) på ett ställe med rockabillytema. Samma sekund vi kommer ner börjar vi dansa trots den dåliga musiken och vi dansar till de stänger. Utan att få upp någon annan på golvet. Vet inte vad det säger mest om. Musiken, det torra folket som var där eller vårat sätt att dansa. Sen blev det 35kr kebab och vinprovning i Sundbyberg å världens mysigaste hus. Hoppade dock vinprovningen och högg in på te, har efter helgen bevisat för mig själv att jag visst kunde bli berusad.

Nu har jag inte mycket bilder men tror isa skrapat ihop några, så det blir dessa så länge.




Bakishäng hos Alice, som dock inte var där, men tänk att jag ska bo i den där mysiga lägenheten över sommarn

Ännu mer bakishäng

HEJSVEJS/ a.l

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0