mitt immunförsvar har blivit kefft

SPANKS YOU VERY MUCH GOD!

Tror du jag har tid med detta? Nej för det tror inte jag heller. Och ja, jag har drabbats av magsjuka för andra gången på 4 månader, och jag som ALDRIG är sjuk annars. Och det roliga är ju att de två gånger jag blivit sjuk, har vart de två gånger på dessa 4 månader som jag umgåts med en stor grupp barn. Första gången, Inese kalas. Andra gången, dagisjobb en vecka.

Hur som så var jag och Isa ut på öl i onsdags+torsdags, fast för min del bara en och hemma tidigt varje gång. Men på fredagen började funkigheten att sprida sig i min kropp då jag på eftermiddagen fick migrän, vilket jag aldrig haft förut, samt feber och mådde väldigt illa. Men jag svalde detta och fortsatte jobba till utsatt tid, allt för att lämna med gott rykte inför eventuellt jobb i sommar. Jag tog mig hem, sov i tre timmar. Vaknade med feber men trotsade detta för att ta mig å Isa mot festligheter, och tur var väl det. För efter ett glas vin var taggningen tillbaka och jag mådde hur bra som helst. Vi spenderade natten på Fasching och dansade in i småtimmarna vilket var väldigt fint och trevligt. Men sota för den stressiga veckan får man väl göra nu när jag sitter här med bubble trouble i kaggen. Hoppas dock att den lugnar sig lite mot kvällen så jag iallafall kan vara med familjen å grilla nu när det är sista april å allt. Det kan trots allt bli väldigt mys att hänga hemma med dem, trots att jag saknar mina vänner och gärna skulle se mig själv ute med dem ikväll.

Kollade förövrigt igenom This Is England '86 igår, himlans bra. Och ja, det är jag som spelar Lol






Nu kommer mamsegull och hämtar mig.

Puds/a.l

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0