OH SO UN-FANCY

Halloj min gamla galloj!
Om några timmar ska jag gå mina första timmar på byns senior och demensboende. Hm. Inte så fancy kanske ni tänker, jag tänker att det kan bli bra att snicksnacka med lite old folks och lyssna på historier (förnekelsen). Framförallt så kommer jag tjärna ihop till min extra flygbiljett från London för mitt sparkonto mår inte bra efter det, halkbana och framtida uppkörning.
Efter en trevlig kväll i Leksand har jag lökat hemma, kollat på alla avsnitt av New Girl Pirate Bay kunde förse mig med, varvat med körteori och mammas monstertårta.
Annat i punktform:
  • Ska ansöka om praktikplatser på diverse ställen i London tänkte jag. Börjar högt och klättrar mig nedåt - Först Alexander McQueen (koka kaffe åt chefen på ett lagen antagligen) och kommer sluta nånstans med att jobba gratis på H&M.
  • Är torn between two lovers (hehehe). Berlin eller London? London eller Berlin? Skäve 4ever?
  • Har hamnat i nånslags indieperiod igen efter London. WTF?!
  • Har klippt min lugg.
  • Hur många gånger har jag skrivit London i mina senaste inlägg? En hel del.
Tjao smigos!
Amanda M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0