SVETT, TVÄTT OCH HETT

Tjenare alla compadres. Idag har jag rockat queen byxlös-looken, för idag kom våren till Skäve! Woho. Chillade ute på min balkong med te, musik och lite handsömnad i många timmar. Sprayade även lite av det som ska bli kycklinggult till kollektionen men färgen tog slut så jag måste köpa mer = para ut, men para in eftersom jag jobbade igår och jag har flyttstädat och Malin ska köpa ett par skor av mig. Vera kom förbi och jag klippte henne ute i kulingen och sen kvällsfikade vi, och gick till Forsa. Hälsade på djuren och kände att det var alldeles för länge sedan. Nu ska jag samla tvätt. En fin söndag på lannet <3
Mums, skinka.
Galten hade en egen hage fast han kunde övervaka sin brudar intill. Like a true boss låg han där och tog allt jävligt piano.
/Amanda M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0