UNTZdag

Hej PEPZ!

Här sitter jag och har ont i käkarna vilket måste bero på min överkonsumtion av mat denna vecka. Har helt enkelt tuggat mina käkar trötta på knäckebröd och frön. Finns fan ingen botten på mig just nu, blir fan aldrig mätt. Antingen beror det väl på ett växande litet foster i min mage som fångar upp allt eller kanske en liten mask? Skulle ju inte förvåna mig och jag drabbades av någon form av mask i magen efter jobb på dagis i en vecka.

Hur som så går det bra på jobbet och imorgon blir det en liten form av intervju på det andra stället jag har på G. En vecka i arbetets anda helt enklet. Så himla skönt när man känner att lite saker iallafall börjar falla på plats.

Nu blir det untzdagsöl med Isa, och kanske några till? Vät inte riktigt än. MEN, jag ska inte bli sen, har ett jobb att sköta. Och en intervju att vara fräsch till.


Vin i bästa sällskap, med mig själv

Varsego för detta skojsiga inlägg /a.l

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0