ZZZZZ

Hejsan!
Först vill jag påpela att den Amanda Amanda Leksell snackar om är inte denna Amanda. Nej, det finns en Amanda S också. Haha, i vår umgängeskrets (som är hyfsat liten också) så har vi: Amanda M (jag), Amanda L, Amanda P, Amanda R samt Amanda S. Ganska imponerande.
Jo tillbaka till varför det inte är jag - jag knegar som en motherfucker. Dock är det ganska härligt, börjar fatta och få lite rutin så nu känns det bra. Annars har lovet varit förvirrat eftersom jag jobbat, igår trodde jag det var måndag, och idag är det torsdag.
Nu ska jag bada bort allt slipspån jag har i håret efter lite skomakande med sticksågen och bandslipen. I Skäve får man gå i powertool-school så det ä väl inga problem för mäg int. Imorgon börjar jag 07.00 :'(
Så god natt önskar eran egen äldrevårdare och fågelskådare,
Möller

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0