solångest å ryggont

tja phanz.

Klar med sysslorna för dagen och sitter just nu och funderar på varför solen ska vara så ångestframkallande? Varför ska den stå där ute och ge mig dåligt samvete för att jag sitter här å lökar. Bitch. Fast har å andra sidan var superdeprimerad över de passerade dagarnas väder så man skntä klagä.

Har börjat få ont i ryggen nu igen= ett tecken på att mancy inte rört sig på tre veckor. Börjar alltid ila i min svanskota när jag jobbat på liggsåren i någon vecka och det är så jävla irriterande. Tänkte att jag skulle ut på en hurtig prommis nu i solens vackra strålar MEN då är såklart mina skor hos mamma. Varför kan man inte bara få ha lite gratismuskler och lite gratistighthet? var i världen är pappas gamla abtronic? varför gav han den till bella???? Den kunde blivit min räddnind....

Ska väl kanske leta fram ett par gamla dojjor och låta mig rygg få lite kärlek i form av rörelse. Händer inte alltför ofta.

Sen blire kanske hem till Amanda för att umgås med henne och över lite barnpassning.




Hitta lite bilder från Kallevik. Fyfan va fint det skulle vara just nu. Familjen Kaos

C YA!! /a.l


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0