älskar å va hemma

ÅHÅÅHHHHHHH :'((((
Skulle jag släppa lös på mina småkänslor inom mig just i denna sekund så skulle jag antagligen dränka sverige i alla mina vardagstristesstårar. Men då kanske jag iaf kunde surfa mig tillbaka te London. *djup*

Brukar i vanliga fall vara ganska duktig på att säga att nej nu är jag hemma, nu är det såhär. Det är bara att göra det man måste och sedan dra igen. Men nu orkar jag inte ens lyfta mig ur sängen. Varför ska jag gå upp till en skola som ändå är så jävla tråkig liksom. Fattar inte varför man ska spendera sitt liv på ett så himla tråkigt vis när det finns så mycket roligare alternativ.

Sjukt otaggad på att ta studenten, låter bara dyrt och jobbigt
Sjukt otaggad på att ta körkort, låter ännu dyrare och 100 gånger jobbigare
Sjukt otaggad på att göra naturkunskapsprov imorgon eftersom att jag inte pluggat alls och måste plugga in typ 15 sidor.
Sjukt otaggad på att gå ut i Falu stormväder
Sjukt otaggad på att laga äcklig mat till mig själv

osvosv.

Men nu efter att ha grinat av mig så kan jag ju bjuda på mina bilder från London. Dock har ju Amanda redan stått för info om vad vi gjorde så slänger bara upp bilder.



























Just nu vill jag bara ha en frappe från starcocks, en flarra vin, några iskalla öl, en varm park och några glada kamrater att hänga med.

Men istället ligger jag här, i min morgonrock, gluttar lite på facebook och har Kjelles matresa på i bakgrunden. Hehe, wej.

Puss å kram vi ses på stan!!!! /a.l



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0