240212

BART HESS Hunt for High Tech (2010)

 

Research to create technologically-armoured skin and fur, with nature and technology blending into one in order to create a new human archetype incorporating animalistic and fetichistic instincts.


http://barthess.nl/


Älskar sånt här. Hur fett som helst.

 

Nu har jag sportlov. Detta har jag redan firat med Vi-läsar mys, en as mumsig hemmalagad pizza med en as mumsig fin-öl, taggat med fadern min angående varsel om strejk i Byggnads och om ett tag ska jag avnjuta ett glas iskallt Rönnäs-vatten och Pringles.

 

Resten av veckan har jag tänkt hoppa hopprep, laga pannkakor en dag och eventuellt baka bröd. Mysa runt, sova järnet. Men jag ska fan vila upp mig järnet, mina vänner ska på student kryssning. Det känns som ett sjukt bra val av mig!

 

Fridens liljor

Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0