Barnkalas, den slitsammaste typen kalaset

TJENNA!

Idag har jag vart på barnkalas, min lillasyster som redan hunnit fylla fem hela år ringde igår och bjöd in mig till hennes kalas som hon skulle ha med sina vänner, och det kan man väl inte tacka nej till. Så jag kom dit laddad med energi men kom hem mindre laddad. Fylld med glasstårta och barnskrik kom jag hem till en lung som jag inte trodde fanns. Men det existerade.


Ravefest

Nu satt jag istället och blev lite taggad på att gå ut och ha trevligt med mina vänner. Typ dansa, träffa nytt folk, dricka massvis med vin och vara ute och gå hem tidigt på morgonen med lite kläder för att det är varmt ute. Mums på dig sommar!!!

MEN! Istället är det -25 och facebook håller på att gå överstyr med någon slags tidslinje som är det fulaste mina oskyldiga ögon skådat. FATTAR inte hur den är upplagd, ett jälva mysterium. Inga bra tider med andra ord, väder och facebook styr mitt liv.

Förövrigt var jag ute och konungkörde idag. Jag övningskör inte längre utan konungskör. Just för att jag är KONUNG!! Så jälva bra på att växla och ha mig så hälften vore nog. Varför har inte någon från trafikverket typ stoppat mig och gett mig ett gratis körkort? Det är fan min fråga.

Nu mår jag helt plötsligt fett illa. Trötthet och två maffiga glad vin på det=powenapdags i 40+mandys lördagsliv.

PUSZZ /A.L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0