körkortsdagen, den bästa dagen

Tjenare kamrater

Hemma efter en dag fylld med saker och ting man bör göra för att få det där föreeeebannade körkortet. Började dagen med en körlektion för att sedan ta mig vidare till riskettan där jag för en mycket enkel summa fick lära mig att man inte ska dricka och köra, och inte heller ta narkotika. Fick mig en liten tankeställare och insåg att jag förmodligen får sluta poppa tunga partypiller innan jag tar mig ut på vägarna för allas säkerhet.

Väl hemma så tar inte denna härliga körkortsdag slut, utan jag fortsätter att läsa i boken om hur man ska ta det försiktigt när barn och gamlingar går över vägen och att man bör följa hastighetsgränserna. Annars kan det sluta illa.


*ivrig och nöjd*

PUZZ/ a.l

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0