magK4oS

Ville bara komma med en liten uppdatering och berätta att jag inte alls dragit på mig någon slags 40+mammatrötthetssyndrom efter en dag med ungar och några glas vin utan det verkar istället som att jag dragit på mitt någonting värre. Magsjuka. Men hur som helst så skyller jag även detta på alla barn jag haft omkring mig idag då barn=sjukdomsspridare. Finns ingen kategori av människor som kan sprida magsjukor och löss i samma takt som barn kan så jag hittar ingen bättre förklaring. Men älskar dom ändå<333

En till ganska kul sak är att jag är sjukt trött men kan inte sova pga. min powernap vid 9, så istället ligger jag och vridar och vänder på mig i sängen av illamående och smärta, tycker synd om mig själv och kollar på TV. MEN. Där har vi ännu ett problem då det är något fel på min boxer och endast E! fungerar. Och är det någonting jag inte rekommenderar er att göra så är det att kolla på just E! när ni mår fett illa. Att det flippar från kändisar och brudar som gråter var tredje sekund och skriker däremellan över skönhetsoperationer i en epelepsiframkallande takt gör att  magen vänder på sig både 7 och 32 gånger.

/a.l/kastspyan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0