melodifestivalenkul i leksand

Azzå, va hände igår egentligen?XD

NÄRÅ. Men mina senaste två dygn har faktiskt varit förvånansvärt trevliga här i Leksand nu när melodifestivalen har vart här och härjat. I fredags så slutade kvällen på Gårds caféet med ingen mindre än min far, mina syskon och några av hans vänner. Vi skulle ut och handla vid 6, men det blev ett glas vin vilket ledde till en drink vilket ledde till mat där vilket ledde till en hel del drinkar och kvällen var därmed gjord. Igår hade vi stormiddag här i husä där jag stod för menyn. Det blev min berömda musselsoppa vilket gjorde succé, och jag kunde känna mig nöjd. Sen kom Amanda, en gammal barndomsvän, förbi på ett glas vin och vi tog oss vidare mot Legends. Denna gång med lite mer pepp och lite mindre awkwardness runt mig och det var faktiskt väldigt trevigt. Just nu ligger jag och ställer mig själv intressanta frågor som:

Vad gör jag vaken nu?
Vad ska jag playa för spännande program?
Varför har vi ingen brämhultsjuice hemma som jag kan klunka upp?
Varför är vatten så jävla äckligt dagen efter?
Hur fan kan det vara två online på facebook? Är det fel på chatten eller är det fel på mig som är vaken?

Så som ni ser så har jag en hel del frågor att besvara, så ska lägga mig och fundera över detta nu.


*drömmen*

C YA BITCHES! / A.L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0