MYSDJUR

Hej!
Även jag delar mina fellow friends åsikter men jag har drabbats av typ sömnbrist så jag är ganska mellow i mina känslor den här veckan. Vill helst ha det tyst, lugnt och en rullstol då jag drabbats av den värsta sortens värk - träningsvärk. Men nu ska jag gå och vila opp mig så man är pigg å gla resten av veckan.
För att bryta denna trend av blogginlägg med tunga, jobbiga ämnen (fast väldigt viktiga ämnen, missförstå mig inte smigos!), så tänkte jag dela med mig av fina små husdjur som jag vill ha nån gång:
-
En mjuk liten kanin med hängande öron som ska heta Marvelous Marv
En liten bondkatt som ska få bli stor och mjuk och mullig och ska heta Fatsy-Lou Fabulous
En tax med namnet Lenny Longbottom (egentligen vill jag inte alls ha en tax men om den skulle heta Longbottom så går det, plus att de har ju för rolig kroppsform alltså)
C YA /Amanda Möller

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0