OMG, AM I OFFICIALLY A HIPSTER NOW?

Ja. Jag gillade det inte så mycket först men sen växte det på mig. Och eftersom jag är typ ett decenium efter de första rosa hår-hipstersarna (plural?) så kanske jag är max en wannabe. Men det gör mig inget. För igår färgade jag mitt hår med karamellfärg men eftersom jag har ofärgat hår fäste det inte alls bra men tillslut på några slingor. Så nu bjuder jag på de bästa ego-pixxen jag kunde producera, och jag gillade att ha mitt hår så här faktiskt. Men färgen är nästa helt borta nu, men är tvungen att visa er eftersom jag inte kommer träffa er (Jenny) på typ en vecka!


Åh kammat hår. I hate u
/ Zöller

Kommentarer
Postat av: Malin

åhh fin!

2012-02-28 @ 21:22:15
URL: http://malinknuutz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0