OMG, FML!!!!

Åh. Idag tycker jag synd om mig själv. Rent tekniskt sett slutade vi halv ett idag för våran lärare var inte där på projektarbetet. Så skulle jag och Isa plugga för vi har matteprov imorgon. Det blev inget plugg direkt och precis när min buss vid tre går, 15.07, säger Isa och Lisen att de ska gå. Så mer än en timma spenderar jag själv i skolan. Som sagt, tekninskt set slutade jag halv ett och halv FEM sätter jag mig på bussen hem. Sover, vaknar vid skolan i Skäve och då går bussfan sönder!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Så jag börjar lunka hem men blir upphämtad av Ludde för jag typ gråter för att det är så kallt och storm ute. Så runt tjugo i sex är jag hemma och nu borde jag plugga derivata.
Tack och hej, Amanda Möller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0