fredagskul

Tjenna pepz.

Äntligen har vi tagit oss igenom änne en vecka för att möta en helg fylld med vila å annat bra man kan tänka sig behöva, de ee fö häärligt va!! Ligger just nu som en säljävel i min säng hemma i Leksand efter en sjuk matdag. Förstår inte vad det är för fel på mig men har typ tappat min förmåga att bli mätt den senaste veckan, vilket har lett till en matfest av rang. Kom hem till Lekke idag och gick och handlade på hemköp. Kände mig lite sugen på att laga mat så gick då till fiskdisken som förövrigt är förhållandevis trevlig och lät mitt härliga jag inspireras. Det slutade med en blåmusselsoppa med vitlöksbröd.+ att jag fick massage efter maten då min rygg gjort ont hela veckan. HELGLYYX LIX!!!!!

MEN! Nu är jag medtvingad, med betoning på medtvingat, ut och ta en öl. Får se om jag lyckas rulla mig till Legends med min choklad, sopp, nöt och vindruvsfyllda mage.

Denna övre lilla delen av inlägget skrev jag för kanske en och en halv timme sedan men hann inte publicera, men, nu en och en halv timme senare så är jag hemma igen från denna lilla "utgång" i Leksand som tåls att diskutera hurvidare rolig och bekväm jag kände mig. Men man kan ju inte vara på topp jämt liksom. Men nu, hemma på säker mark, så ska jag zurfa mig in på svtplay och kolla på äkta människor. Får se om jag kan ta mig igenom hela avsnittet i min ensamhet såhär dags på dygnet, den är ju trots allt lite läskig och obehaglig för en pussy som mig.

Slänger upp lite bilder från romme (som rokkade), förra helgen i Ludvika å onsdagskonferensen. TREVLIG vecka.



















Nu saknar jag mina kompisar lie, men sov gott alla minasmå sockertoppar! /A.L



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0