t4too0

Tjena pepz.

Med inställd onsdagskonferens så hamnade jag istället hemma och roar mig med att kolla på tatueringar på denna blogg http://rodeo.net/tattoologist. Och nej jag vet inte hur man länkar sådär coolt så att man kan bestämma ett ord man ska klicka på och komma in på länken så jag kör såhär. Dock består bloggen av 90% texttatueringar vilket är det tråååkigaste jag vet. Hellre en anka i röven än carpe diem på skuldran som jag brukar säga.

Men hur som så finns det en del pärlor och här är några av dem.



















ZUGEN!!!!
Men en tatuering får nog bli nästa mål när london är betalat och gjort. Pengar rullar ju inte in som det ska om man säger som så

GONNI FRÄNDZ/A.l

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0