17012012

Sitter i  mitt lilla kyffe i F-town. Lyssnar på Fever Ray, pillar på finnar, skrattar åt att folk titulerar sig som Uddevallas STÖRSTA modebloggare! Haha, va? Uddevalla, thaa fashioncapital of the world? Skriken från Top Model-brudarnas extas när dom kommer till Uddevalla ekar i mitt huvud. This could make or brake you in the fashion industry.... and I want this SO (darrande på rösten och hakan, med gråten i halsen) bad!

Haha.
Annars då? Jo, då. Det rullar på. Min minimala etta är stökig och glittrig efter att jag gett mig själv lite guldkorn på vardagen genom att göra megaglittriga naglar. Det blev fint. Både på golv och på naglar.
Fridens liljor!
Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0