18012012

Vänner. Jag dör feber-döden. Alltså, små febriga anfall. Men imorgon måste det bli skola iallfall. Annars vet jag ju hur det blir, det blir kaos. Just idag är jag också förevigt förkrossad (fint uttryck jag stött på) över hur världen ser ut. Kommuner som fifflar med lagar, rasister som ploppar upp som svampar i mitt fina Dalarna, musik som är lökig, pengar som inte finns, taxiförare som våldtar.........listan som ständigt byggs på. Alla människor runt omkring mig verkar också gå ner i vikt och ta körkort. Jag går varken ner i vikt eller tar korkört. Jag fortsätter äta penne med pesto och tänka "körkort är för pussys ändå, imma do it latehh bitches!" FITTKÖRKORT. *tar sig för den febriga pannan*
Men det här är ju kul!
True Alice, true.
Fridens liljor!
Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0