23012012

Åh, ni vet känslan av att komma hem, slita av sig brallerna och bh:n och känna "livet är fett!"? Sån känsla har jag.
Ni vet också känslan av att gå och handla med sin storebror, fråga honom om han vill sponsra en fattig student med ett paket kaffe och sen bli sponsrad med det efterlängtade kaffepaketet? Den feta känslan har jag!
Ni vet känslan av att äta en middag som inte består av yoghurt och kokt ägg (utan salt eller peppar, har fan inte råd) vid ett matbord, istället för i sängen/soffan/bedbug paradise? Den känslan fick jag tidigare idag!
Ni vet känslan av att gå runt i sin lilla kvart, fixa en kopp te, lyssna på fina tunes och tänka "the heck, jag tänder min så kallade sex candles!" Sån känsla har jag precis nu!
Fint de.
Sex candles.
Tjockaste katten evahh.
Och nej, jag har ingen iphone.
Fridens liljor!
Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0