26012012

Hej hej!
Ja, igår var det ju onsdag. Det betyder ofta (när ekonomin tillåter) onsdagsöl på pitchers. Igår var en sådan onsdag. Himla sköj var det faktiskt! Så himla fult, för jag hade sagt typ "fuck no!" på förfrågan om jag ville följa med på en onsdagsöl, men sen ligger jag hemma i lyan, bhlös, i tröja och trosor. Tänkte "vad fan, vi kör", så jag klädde snällt på mig och sminkade mig igen för att sedan vallfärda ner till stan. Men det var det lätt värt.
Igår var vi ett litet gäng som ständigt förändrades. Den tanken slog mig efter halva kvällen och satt kvar i mitt huvud hela natten.
Men tack och puss Lisen, Isa, Julia, Amanda, Magda, Daniel, Linnea och Simon för en trevlig afton!
Nu måste jag jobba lite med projektet. Om jag kan slita mig från denna http://www.freundevonfreunden.com/ sjukt feta sida. Älskar den!
Fridens liljor!
Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0