<3

ÄÄÄÄNTLIGEN!!!! Ropar jag ut här över faluns stilla gator. Och va??? Vadå??? Får jag till svar av er nyfikna. Jo äntligen, äntligen har jag en stavmixer<3 Har väntat på denna stund sedan jag flyttade in i lägenheten och på självaste julafton slog min önskan in, jag fick en stavmixer. Jag är ju trots allt lite utav en husmor, ingen idé att förneka det. Så nu är det slutfantiserat om vilka ljuvliga rätter jag skulle kunna tilllaga med denna lilla skönhet och det är dags att faktiskt få göra dem. Så idag serverade jag mig själv vegitariska biffar med salsa och ett stekt ägg. Det låter inte mycket för öronen och ser inte speciellt inspirerande och färgglatt ut för ögonen men det var iaf väldigt gott.





Nu ska jag försöka undvika paltkoma och istället sätta på mig lite anständiga kläder och så småningom bege mig mot Borlänge. Kan bli kult!!

CiAo/ A.L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0