3101212

Ja, jag håller med sir Zöller. Det har faktiskt varit lite dött här. Men det finns goda anledningar till vår frånvaro.
http://www.dn.se/nyheter/sverige/demonstranter-i-ludvika-angreps
Även om sånna här händelser får en att mista tron på mänskligheten i en halvsekund återfinns den snabbt. Jag är så stolt över att jag och mina vänner står upp emot det här, samtidigt som jag tycker det är förkastligt att inte fler gör det.
Men just nu känner jag hopp i mänskligheten eftersom jag anvjuter en sjukt god sallad jag slängt ihop. Fin sallad och fin vin, Umbala, det billigaste på systemt. Fint de!
Hatar för övrigt att jag inte lyckades bli med på denna bild (JAG VAR OCKSÅ MED FAKTISKT!!!), men jag älskar att Isa har dragit på sig sitt manifestations-pokerface och att Amanda ser så tillfreds ut.
Fridens Liljor!
Jenny

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken amanda? är liksom tre i rad som ser ganska belåtna ut :)

2012-02-01 @ 18:53:32
URL: http://opus0.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0