chena

Börjar med att säga att ja, kult med lite inlägg med fina grabbar. Det är ju alltid lika skoj att titta på.

Nu är det äntligen dags för lite fredagsmyyyzzzz och jag har släpat mig hem till Leksand för att göda upp mig över helgen i hopp om att överleva ännu en vecka i min inte så matfyllda lägenhet. Men trots att det vart en vecka utan varken mat i kylskpået eller pengar i pungen så har det vart en fin vecka med spännande små äventyr, fika, studiecirkel, en del körkortspluggande och en del kollektionsfunderande.

Har börjat skissa lite och känner att jag är på rätt bana. Så nu är jag bara taggad på att börja färga tyger, hitta modeller och sy. KAN BLI KULT!!!



Nu ska jag fortsätta knapra nötter, klunka vin, pilla mig i naveln och kolla på little miss sunshine.

CÄO!!! /a.l

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0