ensampArty på frejavägen!!!!!

HEI ALLA GLADA

Nu är jag äntligen tillbaka i min lägenhet här i Falun, visst är det skönt att vara hemma hos pÄron3n, men har man spenderat hela lovet där så får man lätt nog tillslut. En liten familyoverload var vad jag drabbades av och jag tog mig snarast till Falun för att hålla humöret i schack.

En mindre trevlig resa fick jag dock uppleva. Jag ankommer till Falun och går till min 708 som ska ta mig hem, men självklart har jag missat den. Så jag får i en halvtimme kånka på fyra väskor som säkert vägde mer än mig själv genom isiga gator. Men väl framme så var jag ivrig att sätta upp denna skönhet till anslagstacka som jag fick av Zöller i julklapp!


På den så hängde jag självklart upp en del av alla fina kort jag fått av henne genom tiderna. Lite örhängen, en teckning jag fått i födelsedagspresent av Inese och en bild på min fagre mor i hennes yngre dagar. Men fick även lov att lämna lite plats till framtida viktigheter.

Har även hunnit hälsa på Jenny en sväng och bränt stålars på Willys, hatar att handla mat men det är ju trots allt ytterst nödvändigt för min överlevnad.

Men nu över till realtid. Just nu sitter jag och käkar asgoda popcorn och tar mig ett glas rött som jag mjölkat ut till brädden ur förra veckans vinbox. Det är ju trots allt fredag tänkte jag och skålade med mig själv. Men roligare än så blir det nog inte. Sjukt trött så lär väl somna inom någon timme, ladda mina battes inför morgondagen som ska spenderas i Josefssons jacuzzi, mmmHHHMMMM. Man skulle nästan kunna ta mig för att vara en glidare.



BYE BYEEEE/ A.L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0